• photo_2016-04-25_14-28-22.jpg
  • photo_2016-04-25_14-28-30.jpg
  • photo_2016-04-25_14-29-15.jpg
  • photo_2016-04-25_14-29-20.jpg
  • photo_2016-04-25_14-29-31.jpg

شما خیلی راحت می توانید با تغذیه مناسب سلامت موها، پوست و ناخن هایتان را تضمین کنید. به عبارت دیگر شما می توانید با تغییر مواد غذایی روزمره زیباتر بشوید. این غذاهای عامل زیبایی غنی از اسیدهای چرب امگا 3، زینک، آنتی اکسیدان ها بوده و باعث قوی تر کردن ناخن ها، درخشان تر شدن موها و شفاف تر شدن رنگ چهره می شوند.

 

انواع توتهمه انواع توت مثل بلوبری، تمشک، توت سیاه و توت فرنگی... منبع ویتامین C بوده که یکی از بزرگ ترین آنتی اکسیدان هاست، این ویتامین تولید کلاژن می کند. این میوه را در برنامه غذایی روزانه خود قرار داده تا با تولید بهتر کلاژن پوست نرم و جوان تری داشته باشید.

 

چای سبزچای سبز به عنوان علاج و چاره چاقی مشهور است. علاوه بر آن نوشیدن چای سبز در طول روز به سم زدایی پوست کمک کرده و از پیری پوست جلوگیری می کند. چای سبز آنتی اکسیدان عالی است که در مبارزه با رادیکال های آزاد حتی 20 بار موثرتر از ویتامین E عمل می کند.

 

گوجه فرنگیگوجه فرنگی بزرگ ترین منبع لیکوپین است. لیکوپین علاوه بر این که ریسک بعضی از سرطان ها را کاهش می دهد، یک آنتی اکسیدان عالی برای پوستتان است که گفته شده از پوست در برابر آفتاب سوختگی محافظت می کند. درضمن لیکوپین اگر به صورت سس، آب میوه یا محصولات دیگر تهیه شود، بهتر جذب بدن می شود.

 

کیویکیوی یک منبع دیگر ویتامین C و پتاسیم است، هر دوی اینها در جنگ علیه چین و چروک موثرند.

 

شیر کم چرب منبع معجزه آسای  کلسیم و پتاسیم است که هر دوی اینها برای افرادی که می خواهند زیبایی و سلامت خود را حفظ کنند لازم است. شیر کم چرب برای قوی نگه داشتن ناخن ها فوق العاده است، اندامتان را عالی و لبخندتان را زیباتر می سازد. علاوه بری این یک لیوان شیر کم چرب می تواند 10 گرم از پروتئین بدنتان که برای سلامت مو، پوست و ناخن ضروری است را تامین می کند.